fredag 8 augusti 2014

TÄVLING!



Hej igen! Jag hoppas alla haft en bra sommar. Själv har det varit totalt stiltje här på bloggen, eftersom jag haft en välbehövlig semester och knappt broderat ett stygn. Något jag däremot pysslat lite med är den nya hemsidan som är på gång, därför är den gamla bloggadressen tillbaka eftersom domänen flyttat. Hemsida, blogg och webshop kommer samlas under www.karinholmberg.se, men allt är inte riktigt klart än.

Under tiden tycker jag att vi kör en tävling! Förra sommaren höll jag nämligen på och jobbade med ett superhemligt projekt, som jag sedan jag skickat iväg det till förlaget Pavilion Books nästan glömde bort... men nu i veckan kom ett mejl som talade om att boken, där mitt projekt är med, äntligen kommit ut i England. Jag har ännu inte fått mitt ex, men av pressbilderna att döma ser det himla fint ut! Som allt som Mollie Makes publicerar, såklart. Om du vill lägga vantarna på den här boken: skriv en kommentar här nedan - lätt som en plätt! Du kan även tävla på Instagram, där heter jag @kokostant. 20/8 drar jag vinnaren. Tävlingen är öppen för alla som bor i Europa (pga upphovsrätt och sådant). Lycka till!

70 kommentarer:

Marias garnhändelser sa...

Grattis vad kul, och självklart vill jag lägga vantarna (ett stickat par) på boken:-)

Jenny sa...

Å, spännande! Älskar verkligen allt Mollie Makes gör.

Ulla sa...

Alltid välkommet med mer inspiration.

Jane Sohlberg sa...

Grattis, och Grattis till oss andra som kan få lägga en ny härlig Broderibok till samlingen! Ser fram emot att få bläddra i den!

Jenny sa...

Det låter ju superspännande, lycka till med allt :) Och jag är självklart gärna med och tävlar.

Maria Ho sa...

Så roligt med din medverkan! Jag vinner aldrig, men jag måste ju hoppas... :)

Oliva P sa...

Ååå, vad fin den ser ut!

Linda Lidholm sa...

Åh, den där skulle skulle jag gärna läsa och inspireras av.

Iréne JB sa...

Spännande! Självklart skriver jag en kommentar och kombinerar ett grattis med hopp om vinst :)

Anonym sa...

Jag lyfter på stråhatten och ropar, Hurra för mer I n s p i r a t i o n!:-)
/Sandra
sansod@hotmail.com

kråkspark sa...

Alla vantar är med!

Tina sa...

Är just nu barnvakt åt en liten svensk/engelsk tjej! Vad vore inte roligt att vinna en bok då också.

Unknown sa...

Grattis! Boken ser sannerligen mycket lovande ut!

Unknown sa...

Looks like a lovely book!

Lilla07an sa...

Å va fin den ser ut. Grattis till publiceringen. Självklart vill jag ha en chans att vinna

Syfröken sa...

Redan omslaget är inspirerande, vilken fin bård på duken!

Elisabet :) sa...

Skulle förstås vara jättekul att få vinna boken. Det var tyvärr alltför länge sedan jag broderade nu. Skulle vara roligt att komma i gång igen. Då är lite ny inspiration välkommet!

Anonym sa...

Vad roligt, så klart man vill ha en chans att vinna den fina boken!! :-D
/victoria thelin

metamorphosis sa...

Jamen JA! Givet att jag vill ha chansen att vinna ett ex. av den boken! :)

Unknown sa...

Underbara du. Vad kul. Den boken måste vara en höjdare och den vill jag jättegärna ha

Eva Yamba sa...

Hej Karin! Lycka till med alla dina projekt och grattis till medverkan i boken, tack för all inspiration på kursen i Uppsala.
Jag som alla andra hoppas på tur!
Hälsningar Eva Yamba Yamba

Anonym sa...

Vill gärna vinna den boken.

Anna sa...

Underbar bok och gott med semester!

Pysselfarmor sa...

Å så roligt - supergrattis! Självklart vill jag ha en chans att vinna denna fina!

Cookietaster sa...

Great work, awsome Design. Would like to win and jump into the pott, too. Helena

mads sa...

Åh vad fin! Den skulle jag bra gärna vilja vinna!

Åsa sa...

Tack för all inspiration! Självklart vill jag vara med på utlottningen.

asavestling@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Karin!
Jag har tittat in troget under sommaren och blev så glad när jag såg att du hade uppdaterat! Jag håller tummarna på en ny bok, alltid spännande!
Hälsningar Carin

Mona Bergman sa...

Ser ut som en jättefin bok. Vill vinna...

Karin A sa...

Kanske kunde en så fin bok få mig att släppa virknålen och plocka upp broderinålen igen!

Anonym sa...

Grattis till din medverkan i boken! Så klart hoppas jag på att vinna.
Vänliga hälsningar Camilla Jönsson

mariakarolina sa...

Jag blev så inspirerad av din grannlåt att jag plockade fram fina band, knappar och tråd. Det här verkar vara en bok att också inspireras av!

Lena sa...

Det ser ut att vara en jättetrevlig bok. Klart jag kommenterar!

Anonym sa...

Hej!
Grattis till dig. Jag vill förstås jättegärna vinna ett ex av denna bok.
Ha det bra! /Inger

Karin sa...

Jo men, visst vill jag vinna!

Unknown sa...

Ser intressant ut. Alltid på jakt efter nya ideer

Ulrica sa...

Grattis, vad himla kul! Klart man vill ha en så fin bok.

emma sa...

Jag skulle bli toppenglad för boken!
Håller tummarna :)

Calla sa...

Jag vill vara med! :)

Ia L sa...

Jag är mycket förtjust idet som Molliemakes gör så jag är säker på att ditt bidrag gör det bara ännu bättre!

Unknown sa...

Karin och Mollie i ljuv förening ger en vink om livets mening!!
Åh, vad jag önskar mig den boken!
Hälsningar,
Annika

Cecilia Hedman sa...

Inspireras till stygn och tävlingsdeltagande.

Karin sa...

Åh, skulle så gärna ...

Anonym sa...

Hej Karin! Längtar efter att få läsa boken! Det riktigt kliar i fingrarna! Hälsningar Sanna Wännström

Anonym sa...

Kan jag som redan har tur i kärlek även ha "tur i spel"? Måste ju pröva! <3

"Tricks and tips" låter lockande! Spännande med så många nya projekt i en inspirationsbok. Håller tummarna!

stina.johansson@ljusdal.se

Anonym sa...

Har fått mycket inspiration av dig och dina böcker till mina egna små projekt.

Hoppas nu på en bok till i samligen :)

Jeanette Åslund
Berge 816
830 13 Åre

Kristina sa...

Å, den ser finfin ut! Den skulle jag gärna vinna...

Unknown sa...

Härliga broderiböcker kan man aldrig få för många av!

Unknown sa...

Fler böcker till oss de suktande efter idéer och inspiration till vackra alster. Oh!! Längtar

Anonym sa...

Fantastiskt vad fint!
Den där boken vill man ju hemskt gärna bli inspirerad av....
/Sofia

Gunilla sa...

Har redan din fina bok om broderi, men den här hade ju förstås inte varit fel heller;)

Textila Erika sa...

Vad roligt att du är med i den :)

Självklart vill jag vara med och tävla om ett exemplar :)

Gunilla F sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i utlottningen av broderiboken.
Tack för en härlig kurs i Forsa. Broderinålen har gått varm sen dess.

Gunilla F

Virresstickning sa...

Givetvis vill jag vara med, hoppas på turen!
Grattis till att du har fått ännu en bok utgiven.
Mvh Veronica
virre.orust@telia.com

Karin sa...

Ser ut som en grym bok, grattis! Får du dela med dig något om ditt bidrag? Vore roligt att se!

lopplisa sa...

Ser ut att vara en fin bok! Jag är gärna med i utlottningen! !

Kullerbyttatextil sa...

Grattis! Ser ut som en väldigt inspirerande bok! Håller tummarna... ;)

Unknown sa...

Grattis! Ser inspirerande ut. Och jag vill förstås vara med i tävlingen!

Natalia sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!
// Natalia
natalia150@hotmail.com

CeciliaB sa...

Boken ser jättehärlig ut och jag vill absolut vara med och tävla om den!

/Cecilia

evahanda sa...

Vill gärna vinna boken.

britt-mariolsson sa...

Jag skulle gilla att vinna en bok.

ela sa...

ja gärna mer broderiinspiration!

Anna A sa...

Vill gärna ha boken som lite mer inspiration till kommande projekt :)

Anonym sa...

grattis och hälsnigar från Finland
Tiina

snoeret sa...

Den ser ju jättefin ut. Självklart skulle jag vilja vinna den...

Unknown sa...

Vad spännande vill gärna lägga vantarna på den boken!

Barbro sa...

Dina broderier alltid lika fina.
Jag vill självklart vinna boken.

Bodil Johansson sa...

Kul! Vill gärna vara med i utlottningen! Din blogg är mycket trevlig!

KerstinAb sa...

Hej, jag vill gärna ha boken. Skickade in önskan om det i förrgår men den verkar inte ha kommit fram (syns inte)